7 listopada 2012

Na dobry początek

Witajcie, blogowanie już znam, od prawie roku prowadzę bloga kulinarnego, kilka lat temu prowadziłam też bloga z rękodziełem "mojefilcowanki". Wtedy były to tylko filce, bloga porzuciłam dość nagle i dużo się od tamtego czasu zmieniło, filcowanie mi już nie wystarcza. W ogóle biżuteria to za mało, teraz mam ochotę na artykuły do domu, filce, transfer i wiele innych technik. Dziś debiutuję z moim nowym blogiem, przymierzałam się do niego od dawna i mam nadzieję, że będę prowadziła go regularnie i że znajdziecie tu wiele inspiracji.

Na początek zapraszam Was na moje pierwsze zmagania z transferem.


Drewniane pudełko w stylu shabby chic, wspaniale sprawdza się jako puzderko na biżuterię.


3 komentarze:

  1. życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! piękny transfer zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę moje klimaty :P
    zostaję tu

    powodzenia w prowadzeniu bloga
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń